لاغری سریع در 3 روز با یک میوه

لاغري سريع در 3 روز را حتما تا به حال شنيده ايد. بايد گفت اين نوع لاغري انواع رژيم هاي مختلف لاغري را در بر دارد که يکي از آنها مصرف ميوه اي عالي براي لاغري است که با آن آشنا مي شويد.

عنوان لاغري سريع در 3 روز مربوط به رژيم هاي غذايي مختلفي مي باشد که يکي از آنها مصرف برخي ميوه هاي لاغر کننده است. اين ميوه ي لاغري برخلاف باورها نه تنها چاق کننده نيست بلکه يک لاغر کننده عالي محسوب مي شود.
در مورد موثر بودن موز در فرايند کاهش وزن اختلاف نظرهايي وجود دارد. برخي ادعا مي کنند موز سرشار از کربوهيدرات است و نمي تواند به کم کردن وزن کمک کند. برخي ديگر بر اين باورند که موز سرشار از مواد مغذي است و به کاهش وزن و داشتن وزن متناسب کمک مي کند.
اگرچه موز ميزان کربوهيدرات يا قند بالايي دارد، اثر چنداني بر سطح قندخون بدن نمي گذارد. کم بودن ميزان گلوکز آن باعث مي شود قند خون نسبت به ساير غذاها به ميزان قابل قبولي بالا رود. از طرفي گلوکز پايين براي کنترل گرسنگي بسيار مفيد است. و اين از عوامل کليدي در کاهش وزن است.
فيبر بالا و گلوکز پايين موجود در موز باعث مي شود براي مدت طولاني تري احساس سيري کنيد. موز کالري و چربي بسيار کمي دارد و سرشار از مواد مغذي با ارزش است. به علاوه مزه فوق العاده اي دارد که آن را به يک غذاي عالي براي رژيم غذايي تبديل مي کند.