روش های اعجاب انگیز برای رژیم لاغری سریع

رژيم لاغري سريع و موثر را مي توان از افرادي را که در اين زمينه تجربه داشته اند و به واسطه ي رژيم هاي لاغري خاص به وزن ايده آل رسيده اند جويا شد که يک سري از آنها را در ادامه مي خوانيد.
روزگار بر مدار لاغرها مي چرخد. اگر کمي بيش از حد مجاز وزن داشته باشيد نه لباس خوبي خواهيد يافت و نه حس و حال خوبي خواهيد داشت. جامعه پر شده است از باشگاه و ايروبيک و قرص لاغري و حتي در اين اواخر مواد مخدري که مي خواهد ابرو را صاف کند و فرد را کمي لاغرتر اما چشم را هم کور مي کند و خانواده اي را گرفتار.
در اين شرايط، بازفيد، يکي از معتبرترين سايت هاي خبري جهان به بررسي عجيب و غريب ترين رژيم هاي لاغري در جهان پرداخته است؛ بررسي اي که نشان مي دهد بشريت براي کمي لاغرتر شدن چه کارها که انجام نداده است.
در دهه 1820، يک رژيم غذايي متداول، رژيم سرکه بوده است. سرکه با آب و يک تخم مرغ خام که در چاي انداخته و صرف مي شده است. سرکه هنوز هم به عنوان يک رژيم غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد اما نه با اين ترکيب. خصوصا ترکيب تخم مرغ خام با چاي که خيلي فاجعه به نظر مي رسد و شايد بيش از اين که مفيد باشد مضر است. تا جايي که سايت بازفيد مي گويد لرد بايرن، شاعر معروف انگليسي در سي و شش سالگي به دليل استفاده از اين رژيم غذايي مرده است.
سال 1903 يک رژيم غذايي ديوانه وار و عجيب و غريب ديگر مد شد. در آن زمان مي گفتند اگر دوست داريد رژيم بگيريد هر لقمه از غذا را 32 مرتبه بجويد و آن گاه باقيمانده را در ظرف خود برگردانيد. حتما شما هم مثل من حالتان کمي بد شده است. معلوم نيست چنين نسخه اي چگونه در يک مهماني رسمي يا حتي غيررسمي و دوستانه مي تواند اجرا شود. البته هم در موازين علمي و هم در توصيه هاي ديني ما آمده که غذا بايد به آرامي خورده شود. محققان مي گويند يک غذاي نرم بايد بين پنج تا ده مرتبه و يک غذاي سخت بايد تا 30 مرتبه جويده شود. با وجود اين حتي اگر اثر جويدن پذيرفته شود در مورد خالي کردن بقيه غذاي جويده شده نمي توان مذاکره کرد.
17 سال بعد يک رژيم فوق العاده موثر ديگر وارد فضاي لاغري شد. هر وقت دوست داريد غذا بخوريد يک نخ سيگار دود کنيد. اين رژيم براي زماني بود که ادعا مي شد بين نيکوتين و اشتها رابطه مستقيمي برقرار است و چنين ادعايي مورد استفاده کارخانه هاي سيگارسازي، بخصوص براي جلب مشتريان خانم به کار رفته است. با اين حال اين فرضيه اين روزها به طور کامل مورد ترديد قرار گرفته است. حالا فرض محال اگر لاغري با سيگار اتفاق بيفتد، آدم بايد برود سيگار بکشد؟ مضرات خود سيگار پس چه مي شود، قرار است کاهش وزن به چه قيمتي به دست بيايد؟