با خوردن این چای به تناسب اندام ایده آل تان می رسید

چاي که ريشه اصلي آن به چين باز مي گردد تقريبا"سالمترين نوشيدني دنيا محسوب مي شود و اخيرا" ثابت شده که نوشيدن چاي نه تنها در کل براي سلامت بدن مفيد است بلکه براي تناسب اندام نيز فوايد زيادي دارد. براي اينکه بتوانيد از چاي براي تناسب اندام استفاده کنيد از دستورالعمل زير پيروي کنيد .

چيزهايي که لازم داريد :
چاي سياه
چاي سبز
چاي اولنگ ( به نوعي از چاي گفته مي‌شود که در اثر تخمير ناقص برگه‌هاي چاي توليد مي‌شود. اين چاي معمولا در کشور چين توليد مي‌گردد. )

دستورالعمل :
صبح ها به جاي قهوه، چاي سياه بنوشيد و همراه وعده هاي غذاي خود به جاي نوشابه چاي سرد بنوشيد. چاي سياه سرشار از آنتي اکسيداني با نام فلاونوئيد است که بدن ما را سم زاديي مي کند و سوخت و ساز بدن را افزايش داده و باعث تناسب اندام مي شود. درحاليکه قهوه به سموم بدن مي افزايد و باعث از بين رفتن برخي ويتامينهاي بدن مي شود.

هر روز حداقل يک فنجان چاي سبز گرم و يک ليوان چاي سبز سرد بنوشيد . تحقيقات ثابت کرده است که چاي سبز چربي ها را سوزانده، متابوليسم را افزايش داده و در نتيجه به تناسب اندام و کاهش وزن خيلي کمک مي کند . شما مي توانيد از انواع مختلف چاي با طعم هاي مختلف مثل تمشک، ليمو، زغال اخته، و يا نعناع استفاده کنيد.

چاي اولانگ از يک نوع برگ چاي خاص که فقط در چين مي رويد تهيه مي شود و بسياري معتقدند که در تناسب اندام بسيار موثر است و معمولا" به عنوان يک کاهش دهنده طبيعي وزن به فروش مي رسد.