فرصت عالی برای پزشکان در اتریش

فرصت مناسب برای پزشکان به منظور تحصیل در رشته های کلینیکال و علوم پایه و امکان دریافت اقامت و کار بعد از اتمام دوره بدون نیاز به تایید مدرک یا شرکت در امتحان ورودی در کشور اتریش و هم چنین فرصت های مناسب شغلی پس از اتمام تحصیل در تمام کشورهای اروپایی و آمریکا.

دانشگاه وین دارای رتبه 84 در جهان و رتبه 15 در اروپا می باشد ( از جهت قیاس در نظر داشته باشید دانشگاه تهران دارای رتبه 987 جهانی و دانشگاه صنعتی شریف دارای رتبه 1977 جهانی می باشد .

برای ورود به دانشگاه های اتریش در مقطع دکترا ، به طور معمول داوطلب باید دانشجوی در حال تحصیل در دانشگاه های آزاد و یا سراسری داخل کشور و یا کشور های دیگر باشد . طول دوره دکترا در اکثر قریب به اتفاق رشته ها حدوداً 3 ساله می باشد و زبان تدریس انگلیسی است (بدون نیاز به داشتن مدرک زبان.)

هر سال تحصیلی شامل دو ترم می باشد که ترم اول از ماه مارچ (اسفند ماه) شروع و ترم دوم هم از سپتامبر / اکتبر (مهر ماه) شروع می شود.

بخش دوم) می باشد( امکان دریافت حقوق درresearchکل دوره شامل گذراندن دروس اختصاصی و عمومی مرتبط با رشته وشهریه دوره های دکترا در اتریش هم در حدود سالیانه 740 یورو می باشد (در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه ها هم این شهریه را دریافت نمی کنند) که می بایست در ابتدای هر سال تحصیلی به دانشگاه پرداخت گردد. اما در,مورد دانشجویان lاین شهریه را به در صورتی که حداقل 9 واحد در ترم گذارنده باشند ، در برخی موارد شهریه رابرمی گردانند

برای دانشجویان خارجی مقطع دکترا هم امکان دریافت حقوق از دانشگاه و هم امکان کار پاره وقت تا سقف 30 ساعت و درامد 10 یورو در ساعت برای کارهای رسمی وجود دارد.