کاریابی در کشور آلمان

کشور آلمانبه عنوان صنعتی ترین کشور اتحادیه اروپا به شمار میاید و از قطب های صنعتی جهان است. در ابتدا شرایط اقتصادی کشور آلمان را جهت کار بررسی می نماییم. میتوان گفت آلماناصلی ترین محور اقتصادی اروپاست و پس از آمریکا و ژاپن سومین قدرت صنعتی جهان است. کشور آلمان جزء بزرگترین صادرکنندگان جهان است به همین دلیل امر مهاجرت به آلمان از نقطه نظر کار و تجارت حائز اهمیت فراوانیست. بهبود اقتصادی این کشور پس از جنگ جهانی دوم «معجزه اقتصادی آلمان» خوانده شده‌است. بیشتر تولیدات آلمان تولیدات مهندسی بویژه صنایع الکتریکی، مکانیکی، خودروسازی، مواد شیمیایی، منسوجات، هوافضا، غذایی و وسایل نقلیه‌است. کشورآلمانهمچنین در این زمینه ها انحصارا اقدام به استخدام و آموزش نیروهای متخصص نموده است.

اکنون در کشور آلمان عرضه نیروی کار با کمبود روبرو است و تعداد زیادی نیروی متخصص و مهندس از سراسر دنیا برای کار در آلماناستخدام شده‌اند. تعداد افراد شاغل در صنایع خدماتی و تولیدی به طرز خیره کننده ای رو به افزایش است. از بین ۵۰۰شرکت بزرگ دنیا «از لحاظ سرمایه» ، بالای ۳۰شرکت در آلمان می‌باشند.

به طور کلی پیدا کردن کار در آلمان با توجه به تعداد شرکت ها و کارخانه های زیادی که در این کشور فعال هستند، در صورتی که ویزای کار آلمان را داشته باشید امریست دست یافتنی و اگر وکیلی مجرب داشته باشید میتوانید شغل مطلوب خود را اخذ نمایید.از بین شرکت های برتر کشور آلمان میتوان دایملر،زیمنس، مرسدس بنز، فولکس واگن، BMW، بایرن، پورشه، دویچه تله کام، بوش و مترو را نام برد. در این میان بیشترین تعداد کارمند، در داخل شرکت های معروف آلمان مانند زیمنس، مرسدس بنز، بایرن ،BMWو پورشه به کار گرفته میشوند.

ما در موسسه ی حقوقی ملکپور به جهت ارتباط با شرکت های کاریابی در آلمان به شما پیشنهاد میکنیم این فرصت را در اختیار ما بگذارید تا کارشناسان امور کار در آلمان، برای شما به دنبال شغل باشند.

اگر شما فارغ التحصیل رشته های مهندسی هستید و هم اکنون در آلمان زندگی میکنید و هنوز شغل مد نظر خود را نیافته اید میتوانید باموسسه ی حقوقی ملکپور تماس بگیرید و با بیان رزومه ی خود از شرایط کار کردن در کمپانی های معتبر کشور آلمان با خبر شوید. ما میتوانیم یافتن کار در آلمان را به جای شما به عهده بگیریم. موسسه ی حقوقی ملکپور در ماه جاری امکانات جدید در این راستا را برای افرادی که در رشته های مهندسی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی دارای تجربه ی کار و مدرک تحصیلی هستند فراهم کرده است.شما متقاضیان عزیز میتوانید در جهت پیدا کردن کار در کشور آلمان از مشاورین موسسات حقوقی معتبر که اخذ ویزای کار آلمان را نیز انجام میدهند مشاوره بگیرید. شاید اصلا نیازی به پرداخت هزینه نباشد، ابتدا با یک مشاوره ی رایگان با متخصصین موسسه ی حقوقی ملکپور از شرایط مهاجرت برای پرونده ی خود مطلع شوید، شاید با همین مشاوره پاسخ سؤال خود را بگیرید.

اگر سنتان کمتر از ۴۰ سال است و مدرک فنی-مهندسی دارید با ما تماس بگیرید، شرکت های طرف قراردادی که ما برای شما هماهنگی های لازم جهت مصاحبه کاریتان را انجام میدهیم، شرکت های بی نظیری همچون BMW، Mercedes Benzو Porscheهستند.

در ابتدای امر میبایست ویزای کار در آلمان را داشته باشید و در کشور آلمان مستقر باشید. در صورت داشتن ویزای کار آلمان ، پس از پیدا کردن یک شغل میتوانید جهت Blue Cardاقدام کرده و در سطح اتحادیه ی اروپا واجد شریط کار و زندگی باشید. دقت داشته باشید که میتوانید بعد از اینکه ویزای کار گرفتید به دنبال شغل بگردید و از مراکز شغلی در خواست کار کنید.

آلماندر حال حاضر در موقعیت های زیادی به نیروی کار نیاز دارد، به همین سبب موسسه حقوقی ملک پور امکان پیدا کردن کار در کشور آلمان را فراهم کرده تا اشخاص بتوانند پس از ورود به این کشور با اجازه ی رسمی از دولت آلمان مشغول به کار شوند. اگر هنوز درخواست ویزای کار آلمان را نداده اید، میتوانید این امر را به موسسه ی حقوقی ملکپور بسپارید تا قراردادی با تضمین وصول روادید با شما امضا کنیم.

اگر هم اکنون در اروپا هستید این امکان را داریم با ارائه ی خدماتی ویژه برای شما به دنبال کار بگردیم و در مقابل اگر شما حق الوکاله ای پرداخت میفرمایید, در صورتی که برای شما شغلی پیدا نکنیم گاهی تا نود درصد پولتان به شما باز میگردد.

در حال حاضر برای افرادی که قصد مهاجرت دارند ویزای کار از بهترین نوع ویزاهاستو پیدا کردن کار در آلمان مستلزم اینست که ویزای کار داشته باشید. همانطور که میدانید اگر ویزای کار نداشته باشید میبایست از طریق آگهی هایی که شش ماه در سطح اروپا اعلام شده اند شاغل شوید و بدیهیست این امر به ندرت امکان پذیراست.