ژل‌ لاغری، لاغری سریع در 3 روز

در توضیحات این ژل آمده است، این ژل به‌طور معجزه‌آسایی چربی‌های ذخیره‌شده در پوست را کاهش و سوخت‌وساز چربی را افزایش می‌دهد و درنتیجه باعث لاغرشدن می‌شود. همچنین این ژل در پوست نفوذ می‌کند و به‌طور موثر چربی‌ها را می‌سوزاند. علاوه بر آن، صددرصد گیاهی و مورد تایید اتحادیه اروپا و وزارت بهداشت ایران است.

دکتر مظهری
نهایت کاری که ژل می‌تواند انجام دهد، ایجاد تعریق در پوست است و اصلا نمی‌تواند باعث سوزاندن چربی در بدن شود. در ضمن اگر چنین یافته‌هایی صحت دارد و در آمریکا و اروپا مورد تایید است، پس چگونه 60 درصد مردم آمریکا و 40 درصد اروپایی‌ها دچار چاقی مفرط هستند و سالانه هزینه‌های هنگفتی صرف عوارض چاقی در آنجا می‌شود.

دکتر وفا

برخی ترکیب‌های دارویی می‌توانند به صورت موضعی در درمان سلولیت و چربی‌های موضعی خاص تا حدودی موثر باشند. این ترکیب‌ها در کنار روش‌های لیزرتراپی و هورمون‌درمانی بیشتر جنبه درمانی دارند و تحت‌ شرایط خاص زیر نظر پزشک و برای افراد خاص به کار می‌روند. البته باید بدانیم مصرف مداوم آنها عوارض جانبی متعددی دارد. اینکه یک ژل بتواند از طریق پوست جذب شود و چربی‌های بدن را بسوزاند، هرگز در علم به اثبات نرسیده است.

صابون لاغری جنسینگ
این محصول ترکیبی از عصاره جنسینگ، آلوئه‌ورا و ویتامین E است. اگر در هر 12 ساعت یک بار از این صابون استفاده شود، باعث کاهش بافت‌های چربی و سلولیت‌ها در بازوها و ران‌ها می‌شود.

دکتر مظهری
جنسینگ ماده مفیدی است که می‌تواند توانایی جنسی و بعضا بدنی را در شرایط خاص افزایش دهد اما این خاصیت در همه افراد صدق نمی‌کند. از سوی دیگر، سلولیت ماده‌ای زائد و سمی است که بدن نتوانسته آن را از راه طبیعی دفع کند بنابراین در قسمت‌هایی از بدن می‌ماند. سلولیت‌ها هرگز با جنسینگ یا آلوئه‌ورا از بین نمی‌روند بلکه راه‌های درمانی خاصی برای رفع آنها وجود دارد.

دکتر وفا
جنسینگ یک ترکیب گیاهی است که مصرف آن می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد و به سوخته شدن کالری کمک ‌کند، اما به شرطی که خورده شود نه آنکه به صورت صابون مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن، تبلیغات زیادی از خواص مفید موادغذایی سوءاستفاده و آن را بزرگنمایی می‌کنند.

دکتر کیمیاگر
جنسینگ و آلوئه‌ورا برای سلامت پوست مناسب است نه برای لاغرشدن و کاهش چربی بدن.