لاغری سریع با رژیم غذایی وایکینگی

لاغري سريع با رژيم وايکينگي! عجيب است نه؟ چرا که هر وقت نام وايکينگ ها را مي شنويم تصويري از مردان چاق و قوي هيکل را در ذهنمان تصور مي کنيم اما حقيقت رژيم غذايي وايکينگي چيز ديگري است که در اين مطلب خواهيد خواند.

واکينگ ها چه مي خوردند؟
تخم پرندگان يکي از پايه هاي ثابت رژيم هاي غذايي وايکينگ ها بوده است و قدرت مورد نياز خود را به دور از هر فاکتور منفي غذايي در ابتداي صبح از اين طريق دريافت مي کردند.
آنها تا حد امکان از گياهان موجود در طبيعت بهره مي بردند چرا که اين دسته از سبزيجات را عاملي قوي براي از بين بردن عفونت ها و چربي هاي اضافي و مضر در بدنشان مي دانستند.
کارشناسان به افرادي که تمايل دارند تناسب اندام مناسبي بدست آوردند، توصيه مي‌کنند رژيم غذايي مانند اقوام وايکينگ‌ها در قرن‌ها پيش در شمال قاره اروپا زندگي مي‌کردند براي خود انتخاب کنند.
براساس تحقيقات جديد قرار دادن مواد غذايي مانند روغن زيتون ، غلات سبوس دار ، ماهي تازه و سبزيجات ريشه‌دار مي‌تواند در عرض مدت کوتاهي وزن افراد را به حالت ايده‌آل برگرداند.
اصل مهم پخت و پز وايکينگ ها آب پز کردن و کباب کردن بود همانطور که تصوير اجاق انها را مشاهده مي کنيد اجاق سنگي انها براي کباب کردن و آب پز کردن غذا استفاده مي شده است و سرخ کردن برايشان معني نداشته است.