زیبایی و تناسب اندام به سبک نیکی کریمی

زيبايي و تناسب اندام و جواني بازيگران ايراني و خارجي هميشه سوال برانگيز بوده است. در بين بازيگران ايراني به جرات نيکي کريمي يکي از بازيگراني است که جوان ماندنش به نوعي متفاوت است حال اين جوان ماندن چه راز و رمزي دارد در ادامه مي خوانيد.
نيکي کريمي نيازي به معرفي ندارد. حضور او در طول سال هايي که در سينماي ايران فعاليت مي کند آنقدر جدي بوده که نام و چهره اش براي همه آشناست. خيلي از مخاطبان سينما که نيکي کريمي را بر پرده سينما مي بينند حتما اين سوال برايشان پيش آمده که چطور هنرپيشه محبوب شان در طول سال هاي بازيگري هنوز هم مثل روزهاي اول ورودش به اين عرصه خوش چهره و جذاب است.
نيکي کريمي در اين سال ها در فيلم ها و نقش هاي مختلفي بازي کرده و در هر کدام هم چهره متفاوتي داشته است. از آن دسته بازيگراني است که وقتي قرار است در فيلمي بازي کند برخلاف برخي چهره هاي تازه واردي که خيلي اجازه گريم روي صورتشان را نمي دهندتاجازه گريم هاي سنگين را هم روي صورتش مي دهد. حتي گريم هايي که چهره را کاملا به هم مي ريزد.

جوان ماندن نيکي کريمي
با همه اين حرف ها از آن دسته افرادي است که به سلامت و زيبايي پوست خود و البته تناسب اندامش اهميت زيادي مي دهد. به همين دليل است که از پوستي سالم و بي نقص برخوردار است و همچنان زيبايي اش را هم حفظ کرده است. نيکي کريمي در گفتگو با ديده بان از رازهاي سلامتي و زيبايي چهره اش مي گويد.

در طول سال هايي که شما را به عنوان بازيگر مي شناسيم، چهره تان هميشه شاداب بوده است، رمز اين سلامتي و شادابي چيست؟
- البته من فکر مي کنم تغييرات ظاهري چهره براي هر کس هر چند سال اتفاق مي افتد و من هم از اين قضيه مستثني نيستم اما موارد زيادي وجود دارد که روي اين تغييرات تاثير مي گذارد. من هم حتما در اين سال ها تغيير کردم اما هميشه سعي کردم به سلامتي خودم اهميت دهم. حالا اين سلامتي شامل همه چيز مي شود. از پوست و مو گرفته تا تناسب اندام که به نظرم همه بايد به آنها توجه کنند.

براي جواني پوستتان مراقبت هاي ويژه اي انجام مي دهيد؟
- به هر حال من يک بازيگر هستم و بايد موارد زيادي را رعايت کنم. البته يکسري از موارد هستند که رعايت آن براي همه لازم است و خيلي تفاوتي نمي کند که بازيگر باشي يا نه. مثلا مراقبت هاي اوليه پوستي براي همه خانم ها و حتي برخي آقايان هم الزامي است. پوست يکي از مهمترين بخش هاي بدن هر انسان است که نمي شود به سادگي از کنار آن گذشت. البته اين نکته را هم بايد بگويم از آنجايي که من بازيگر هستم و در کارهاي مختلف گريم هاي متفاوت و بعضا سنگيني روي پوست ما انجام مي شود علاوه بر مراقبت هاي معمول موارد ديگري را هم رعايت مي کنم. از کرم هاي معمول براي پوست صورتم استفاده مي کنم و حتما هم کرم ها و محصولاتي را انتخاب مي کنم که با پوستم سازگاري داشته باشد.

 

زيبايي و تناسب اندام

رژيم تغذيه اي خاصي ندارم اما سعي مي کنم در غذا خوردن هم مواردي را رعايت کنم. به هر حال تغذيه هم در سلامت بدن و حفظ تناسب اندام اهميت زيادي دارد و نمي توان از آن غافل شد.

راز تناسب نيکي کريمي چيست؟
- بدنسازي و فيتنس جزو برنامه هاي روزانه من است اما تنيس هم بازي مي کنم. برنامه روزانهاي براي ورزش دارم که تحت هيچ شرايطي آن را تغيير نمي دهم. حتي روزهايي که سر فيلمبرداري هستم هم سعي مي کنم وقتي به خانه مي روم ورزش کنم. در واقع نمي توان در اين مورد بي توجه بود، چون اگر بخواهي ورزش را از برنامه روزانه حذف کني همه چيز به هم مي ريزد.

زير نظر مربي ورزش مي کنيد؟
- براي تنيس قبلا مربي داشتم.

از رژيم تغذيه هم پيروي مي کنيد؟
- در اين مورد خيلي سخت نمي گيرم. چون بعضي از غذاها را خيلي دوست دارم اما مراقبم تا زياداز حد معمول نخورم. من هيچ وقت رژيم تغذيه و زير نظر پزشک نداشتم و خودم سعي مي کنم همه چيز را رعايت کنم. به نظر من نگه داشتن تعادل در غذا خوردن نکته مهمي براي حفظ تناسب اندام است. همه دوست دارند غذا و خوراکي هاي خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوري نکنند مشکلي به وجود نمي آورد. به هر حال سن و سال که بالاتر مي رود نوع تغذيه هم بايد تا حدي تغيير پيدا کند، براي مثال از ميوه و سبيزجات بيشتري در رژيم غذايي استفاده شود.