راز تناسب اندام مانکن های ویکتوریا سکرت Victoria secret

در اين مقاله شما را با رازهاي تناسب اندام مشهورترين مانکن هاي ويکتوريا سکرت آشنا مي کنيم.
ويکتوريا سکرت Victoria Secret بزرگترين شرکت توليدکننده و فروشنده لباس زير زنانه در آمريکا است که توسط روي ريموند در 12 ژوئن 1977 تاسيس شده است. اين شرکت محصولاتي از قبيل لباس زير زنانه، لباس خواب، لباس شنا، کفش، عطر و محصولات آرايشي بفروش مي‌رساند. ويکتوريا سيکرت بيشتر به خاطر کاتالوگ‌ها و نمايش‌هاي مد آن به نام ويکتوريا سيکرت فشن شو شناخته شده‌است.
Doutzen Kroes داوتسن کروس
ويکتوريا سکرت, مانکن هاي ويکتوريا سکرت, تناسب اندام
اين زيباي هلندي که در سال 2008 تبديل به يکي از "فرشتگان ويکتوريا سکرت" شد، با صراحت در مورد استانداردهاي غير واقع بينانه اي که بر صنعت مد حاکم شده بود، صحبت کرده است و تاکيد زيادي بر تناسب اندام و سلامت جسمي دارد تا لاغري هاي ديوانه وار.
داوتسنِ بيست و نه ساله، مادر دو بچه است و از طرفداران تناسب اندام به کمک روشهاي قديمي، به ويژه ورزش‌هاي هوازي مانند طناب زدن، دويدن، بکس و ايروبيک است.
اين مادر تاکيد دارد در برنامه ي غذايي خود از غذاهايي طبيعي مثل مرغ و سالاد فتا که با سيب زميني و گل کلم همراه شده باشد، استفاده کند.

Adriana Lima آدرينا ليما
ويکتوريا سکرت, مانکن هاي ويکتوريا سکرت, تناسب اندام
آدريناي سي و سه ساله هم مادري است که تلاش مي کند تا فرم زيبا و استثنايي اندامش را علي رغم تغييراتي که پس از زايمان دو نوزادش داشته است را حفظ کند. ليما تمرينات ورزشي اش را زير نظر مربي خصوصي اش، مايکل اولاجيد (Michael Olajide)، در باشگاه آئرواسپيس (Aerospace) شهر نيويورک مي گذراند. او درست مثل يک جنگجوي حرفه اي چندين بار در هفته و هر بار به مدت نود دقيقه تمرين مي کند.
اين جلسات فوق العاده سخت شامل دوره هاي طولاني مدت ايروبيک و پرش است، ليما به طور منظم عکس‌هايي از خودش را که در حال تمرينات سخت و عرق ريختن است، در صفحه ي اينتستاگرامش قرار مي دهد.
اوايل امسال، اين مدل در مصاحبه با The Daily Burn گفته بود که تمرينات بوکس به او کمک مي کند که سلامت خودش را براي ماندن در مقام فرشتگان ويکتوريا سکرت حفظ کند.
او گفته بود: "مي خواستم از سلامت جسماني خوبي برخوردار باشم و بعلاوه ورزشي را پيدا کنم که با روحياتم سازگار باشد. پس رشته هاي مختلفي را امتحان کردم از جمله: دوچرخه سواري در سالن، ايروبيک، پياده روي و يوگا"
"بعد از آن، بوکس را امتحان کردم و عاشقش شدم، اشتياق زيادي پيدا کردم به بوکس. من عاشق سختي اين ورزش هستم و به نظر من از بهترين نوع ورزش‌هاي هوازي است. بدن شما روي فرم مي آيد و لاغرتر مي‌شويد ولي مايچه هايتان بد فرم و پر حجم نمي شوند و خسته کننده هم نيست"
او همچنين مصرف نمک را به حداقل رسانده تا از ذخيره آب اضافي در بدنش جلوگيري کند. در زمان‌هاي آمادگي براي نمايشها، او قانون جديدي براي خود وضع مي کند: مصرف غذاهاي جامد را کم مي کند و زمان تمرينات ورزشي اش را به دوبار در روز ارتقا مي دهد.
گفته شده ليما بيست و چهار ساعت قبل از رفتن روي صحنه از نوشيدن آب خودداري مي کند، روشي که با آن شما مي‌توانيد ناگهان وزنتان را تا هشت پوند کاهش دهيد. اگر چه مايکل هاتچيسون (Michael Hutchison)، مربي خصوصيِ ليما از باشگاه ويريژين اکتيو (Virgin Active)، هشدار مي‌دهد که اين تکنيک نبايد خودسرانه، در خانه و بدون نظر مربي انجام شود. او مي گويد : "بهتر است که دخترها دستورات تغذيه اي يک مدل حرفه اي را تقليد نکنند، مثل همين دستور قطع مصرف آب قبل از رفتن روي صحنه، اين تغييرات ناگهاني در بدن براي کسي که تلاش مي کند که وزن نرمالش را طبق يک برنامه منظم کم کند، به هيچ وجه توصيه نمي شود. آب يک عنصر حياتي براي کاهش وزن در رژيم‌هاي معمولي است و مصرف رژيمهاي پروتئيني به تنهايي منجر به از دست رفتن ويتامين‌هاي حياتي بدنتان مي شود."