رازهای سلامت و تناسب اندام آقای ایکس

مجله سيب سبز: هيو جکمن، بازيگر 45 ساله خوش‌اندام و معروف مجموعه فيلم‌هاي «مردان ايکس» و «وولورين» يکي از مطرح‌ترين و محبوب‌ترين ستارگان حال حاضر سينماست؛ بازيگري که در سال ???? بزرگ‌ترين بخت دوران کاري به او چشمک زد و براي نقش وولورين در فيلم مردان ايکس انتخاب شد. موفقيتي بي‌نظير که به سرعت جکمن را به يک ستاره تبديل کرد. هيو جکمن يک ورزشکار است که در کنار بدنسازي‌هاي سنگين براي رسيدن به وزن ايده‌آل، برنامه‌هاي روتين تغذيه‌اي دقيقي را دنبال مي‌کند. او 9 راز داشتن زندگي سالم خود را فاش مي‌کند.

1. ترجيـح مي‌دهـم ورزش‌هـاي هيجان‌انگيز مانند موج‌سواري را انجام دهم
از آنجا که هيچ علاقه‌اي به اضافه وزن ندارم، سال‌هاست که با بهترين دوستانم برنامه روتين ورزشي را دنبال مي‌کنم. برنامه‌اي که کاملا رقابتي و جاه‌طلبانه است. هر يک از ما عاشق انگيزه و هدفي هستيم که با هم در رسيدن به وزن و فرم بدن‌مان در کنار هم دنبال مي‌کنيم.

2. هيچ کس به اندازه خود شما نمي‌داند چه چيز براي‌تان بهتر است و چه توانايي‌هايي داريد
اين جمله‌ «جان تراولتا» هميشه در ذهن من مانده است. جان در طول اين سال‌ها توصيه‌هاي مفيد فراواني را به من کرده که چکيده همه آنها اين است که ما بايد پيش از هر چيز به خودمان اعتماد کنيم. اين بهترين پيشنهادي است که هر فردي مي‌تواند در زندگي‌اش به کار ببندد

3. به رژيم‌غذاييم اهميت مي‌دهمهمه ما به خوبي مي‌دانيم که پيروي نکردن از يک رژيم غذايي مناسب براي بدن‌مان مضر است اما به‌ندرت افرادي پيدا مي‌شوند که از مضرات رژيم غذايي ناسالم بر سلامت ذهني، عاطفي و روحي آگاه باشند. غذاهاي بد يا حتي غذاهاي خوب اگر به درستي مصرف نشوند، ممکن است باعث تغيير حالت و شکل بدن و اضطراب، خستگي و افسردگي شوند. پس به موادي که براي خوردن انتخاب مي‌کنيد، دقت کنيد.4. اولويت اولم خانواده است شايد در طول زندگي خانوادگي مجبور به رها کردن بسياري از عادت‌هاي دوست‌داشتني خودم باشم اما خوبي زندگي همين است. اگر مي‌خواهيد بهتر زندگي کنيد برنامه‌هاي خود را تغيير دهيد. برنامه‌هاي روزانه‌تان را عوض کرده تا انرژي جـديدي پيدا کنيد. مرز مشخصي بين کار و تـفريح ايـجاد کنيد و بـراي فـعاليت‌هاي ســرگرم‌کننده يا تفکر در محيطي آرام از خانه خارج شويد.5. همسرم براي من قوانيني وضع کرده که سال‌هاست به آنها پايبندم يکي از قوانين اين است که من نبايد بيش از دو هفته از خانه و فرزندانم دور باشم. با وجود اينکه من عاشق کارم هستم؛ کاري که ساعت و زمان نمي‌شناسد و مدت‌هاي زيادي من را از خانواده دور نگه مي‌دارد اما بايد به اين نکته هميشه توجه کنم که چه چيزهايي در زندگي من اولويت دارند.6. 20 سال است که روزي دو بار مديتيشن انجام مي‌دهمفيلم و تئاتر ديدن را هم بسيار دوست دارم اما اولويتم هميشه با مديتيشن بوده چرا که عميق‌ترين حالت آسودگي و آرامش را با اين روش به‌دست آورده‌ام.7. به خود احترام بگذاريدبا احترام گذاشتن به خود و باور داشتن توانايي‌هاي‌تان و اعتقاد به اين امر که هم در روابط اجتماعي و هم در زندگي شخصي مي‌توانيد از موضع قدرت و مقاومت صحبت کنيد، مي‌توانيد به موفقيت دست يابيد. اين ويژگي‌هاي اخلاقي موجب مي‌شوند ديگران به شما جذب شوند، روابط‌تان با احترام همراه شده و شما را تبديل به شريکي خوشايندتر مي‌کنند.
,رازهاي سلامت و تناسب اندام آقاي ايکس! هيوجکمن,تناسب اندام,توصيه هاي سلامت,مقالات پزشکي و بهداشتي،توصيه هاي پزشکي ، بهداشت
براي اينکه اندامم شبيه به ولوورين مردان ايکس شود و به خاطر جذب پروتئين هر سه ساعت چند سينه مرغ مي‌خوردم و سه ساعت ورزش سخت انجام مي‌دادم و ساعت 3 صبح براي خوردن سفيده تخم‌مرغ از خواب مي‌پريدم و پنج صبح دو ساعت مي‌دويدم. الان مطمئنم تمام مرغ‌هاي دنيا از من متنفرند. 8. خـوشحالي يک وضعيت خاص ذهني اسـت هـر فـردي در زنـدگي خـود روزهـايي را تجربه کرده که برايش خوشايند نبوده است اما ناخوشي‌هاي هميشگي مي‌توانند سلامت، شغل و روابط شما را تحت تاثير قرار دهد. بـه خـوشـحال بـودن فـکر کـنـيــد تا احساس و ظاهر بهتري به‌دست آوريد.9. روي آرامش متمرکز شويدزمان‌هايي که تنش قدرت فکر و عمل را از شما مي‌گيرد، تمام تمرکز خود را روي برگرداندن آرامش و آزادي عمل معطوف کنيد. شايد نوشيدن قهوه و مديتيشن و قدم زدن در مکان‌هايي که حال شما را خوب مي‌کند کمک خوبي براي‌تان باشد. فکر کردن به دلايل استرس و ناآرامي‌هاي مقطعي فقط حال‌مان را آشفته‌تر و ما را نگران‌تر مي‌کند پس به خوبي‌ها و داشته‌ها فکر کنيد.