جزئیات مهاجرت به کانادا از طریق نوااسکوشیا

با توجه به ابراز علاقه چشمگير هموطنان عزيز به روش جديد مهاجرت به کانادا از طريق تخصصي يا نيروي کار استان نوا اسکشيا لازم دانستم که برخي مطالب و جزئيات بسيار مهم و سرنوشت ساز در مورد اين روش مهاجرت به کانادا را در غالب مقاله‌اي به متقاضيان ارجمند ارائه کنم

مهاجرت به کانادا از طريق تخصصي يا نيروي کار استان نوا اسکشيا چيست؟

اين نوع مهاجرت به کانادا روش جديدي است که از ? مارس ???? (?? اسفند ????) توسط استان نوا اسکشيا که استاني ساحلي واقع در شرق کاناداست ارائه شد. عنوان رسمي اين نوع مهاجرت Regional Labour Market Demand Stream يا نيروي کار محلي مورد نياز مي‌باشد که با مهاجرت به نوا اسکشيا از طريق تخصصي Skilled worker تفاوتهايي دارد. مهم‌ترين مزيت مهاجرت نيروي کار نوا اسکشيا در مقايسه با مهاجرت به نوا اسکشيا از طريق تخصصي در عدم نياز به پيشنهاد کاري کانادايي در مهاجرت نيروي کار نوا اسکشيا مي‌باشد. اما ويژگيهاي ديگر مهاجرت نيروي کار نوا اسکشيا از قبيل نياز به ارائه نمره آيلتس جنرال پايين‌تر و ليست مشاغل با شغلهاي بيشتر از روش تخصصي فدرال و استان کبک در حال حاضر مهاجرت نيروي کار نوا اسکشيا را تبديل به مناسب‌ترين روش مهاجرت به کانادا در مجموعه روشهاي تخصصي کرده است.

جزئيات نحوه به انجام رسيدن مهاجرت به روش نيروي کار استان نوا اسکشيا:

کليات و شرايط اصلي مهاجرت به روش نيروي کار استان نوا اسکشيا را قبلا توضيح داديم که توصيه مي‌کنم حتما آن را مطالعه فرماييد. اما در کنار شرايط اصلي مانند شغل، تحصيلات، زبان و وضع اقتصادي در مهاجرت به روش نيروي کار استان نوا اسکشيا جزئيات و مدارک ديگري مورد نياز است که اگر مهم‌تر از شرايط اصلي نباشند کم اهميت‌تر هم نيستند. از اين مدارک مي‌توان به دو مورد زير اشاره کرد:

?- مدارک، اسناد و توضيحاتي که افسر اداره مهاجرت را قانع کند که متقاضي قصد اسکان دائم در استان نوا اسکشيا را دارد و قادر به تشکيل و ادامه يک زندگي با ثبات اقتصادي خواهد بود. اصل تبصره قانون به زبان انگليسي در زير آمده است:

You can demonstrate that you will become economically established in Nova Scotia and that you intend to live in the province permanently

?- مورد ديگر که مشابهت‌هايي نيز با مورد اول دارد پرسشنامه‌اي است که بايد توسط متقاضيان تکميل شود که در اين پرسشنامه از متقاضيان خواسته شده تا برنامه منسجم خود براي شروع زندگي، يافتن شغل و غيره را در استان نوا اسکشيا به روي کاغذ بياورند.. اصل تبصره قانون به زبان انگليسي در زير آمده است:

You have completed an Employment and Settlement Plan which outlines your potential economic، labour market and social contributions to the community

مراحل انجام مهاجرت به روش نيروي کار استان نوا اسکشيا:

اول مرحله استاني: در اين مرحله هدف تشکيل و ارسال پرونده نه تنها کامل بلکه قانع کننده با توجه به ? نکته اشاره شده در بالا و اخذ نامه پذيرش از اداره مهاجرت استان نوا اسکوشيا کاناداست. اگرچه مدت زمان انتظار اين مرحله را نه مي‌شود دقيقا پيش بيني کرد و نه اداره مهاجرت استان نوا اسکشيا در جايي اعلام کرده است، اما با توجه به هدف اصلي اين برنامه مهاجرتي که سامان دادن وضع کنوني نيرو کار در استان نوا اسکشيا است اگر خيلي از يکسال بيشتر طول بکشد اين برنامه منطقي نخواهد بود.

دوم مرحله فدرال: ارسال نامه پذيرش استاني به همراه بقيه مدارک مورد نياز به اداره مهاجرت کل کانادا و اخذ ويزاي دائم نتيجه مثبت اين مرحله است. مانند مرحله اول مدت زمان انتظار اين مرحله را نمي‌شود پيش بيني کرد اما معمولا از مرحله استاني بيشتر است.

اگر شرايط مورد نياز براي مهاجرت به کانادا از طريق تخصصي استان نوا اسکشيا را داريد، سازمان مهاجرتي کانادا اکسپرت قادر است در سريع‌ترين زمان ممکن پرونده شما را تشکيل و به اداره مهاجرت کانادا ارسال نمايد.